Tuesday, November 7, 2017

SALAM RINDU

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Hye Awak...

Yea Awaklah Yang Tengah Baca Tu...

Salam Rindu ❤

Buat warga blogger, family di Ganu, awak yang berada di negeri jelapang padi sekarang, sahabat-sahabat MDQ dan KUIS & anak-anakku sayang di Pasti Anak Soleh Putrajaya ❤

Sungguh aku rindu kalian...

Aku rindu saat bersama-sama dengan korang.

I don't why but i'm so touching right now ☹

Entah kenapa dunia aku sekarang rasa macam lonely bagai nak rak.

Aku tak jumpa kawan apatah lagi sahabat di dunia degreeku di UKM.

Yeah, now i'm student bachelor of islamic studies (Syariah) at UKM.

Korang tau, aku rasa jauh beza dengan zaman diploma aku. Dekat sini aku betul-betul kena bawa diri. Takda kawan-kawan yang sekepala. Hari ke'3 di UKM aku menangis teruk sebab tak leh nak terima situasi hidup di UKM. Bukan menangis sebab kena berjauhan dengan family tapi aku menangis dengan cara hidup di sini. Sampai satu tahap aku rasa menyesal gila sambung dekat UKM dan nak berenti sambung di UNISZA agar aku boleh berulang hari-hari dari rumah.

Sungguh hidup disini aku diugut "kick kolej", tertekan korang tau...

Belajar pun macam entah pape je aku rasa...

Sedih, takda kawan-kawan pun...

Korang doakan aku kuat untuk hadap hidup kat sini 3 tahun lagi ☹


Untuk awak yang sekarang di negeri jelapang padi...

GOODLUCK☆
MUDAHAN BEROLEH KEJAYAAN !


No comments:

Post a Comment