Sunday, November 10, 2013

Utusan Raja Sehari Gen-22 Mdq

In The Name Of Allah The Most Gracious The Most Merciful^^

Peace Be Upon To All Readers :)

Sebelum blog ni akan berhabuk debu sekali so update dulu kali ni sekali round. Nanti tak delah berhabuk sangat kan?

Entry kali nim,

Jeng...Jeng...Jeng

Yeay..Yeay..Yeah..dapat utusan walimatul urus dari sahabat Generasi 22 DQ pada 30/11/2013 but saya tak dapat hadirkan diri :( kerana jarak memisahkan. Nak balikkan baru sahaja sampai sana macam tak berbaloi je..macam tak berbaloi je harga tiket nak balik Ganu kalau ikutkan hati memang nak balik sangatlah tapi mikir wang kos, waktunya lagi memang kene pendam jelah perasan tu...Alahai isbir ye nafsi^^

So dapat post ucapan & tembak doa jelah...Sorry yer k.biey tak dapat nak hadir.


Selamat menempuh alam baru...Selamat berbahagia...Selamat pengantin baru...

- jadi isteri solehah
- jadi suri rumah yang rajin2 tau
- and nanti jadi ibu yang solehah

Ops, rasa dah kene stop ucapannya macam saya pula terlebih excited >< 

Kata ummi, panjang umur k.biey baru bercakap soal k.biey pagi tadi. Tengah hari dah sampai k.biey kat rumah kecoh my siblings k.biey mari...k.biey mari...apalagi terkedek-kedek saya berlari sambut k.biey HAHA tak sangka k.biey datang dah lama k.biey tak datang. Ummi suruh k.biey duk lama-lama but k.biey tak dapat duk lama kata k.biey dah jadi orang busy. Best tengok k.biey dengan ummi borak-borak. Nilah satu-satunya sahabat Gen 22 Dq yang begitu mesra dengan family saya. K.biey dah macam ahli keluarga kami. K.biey pun tak segan nak bercerita masalah dia dengan family saya. K.biey cakap nak datang sebelum saya sambung study nanti tapi sempat ke tu? HIHI tengok jelah nantikan?

So untuk wedding's day k.biey In Shaa Allah family saya akan hadir without me :( takpe k.biey kite jumpa kat kota metropolitan^^

Okeylah, semoga berbahagia hingga ke syurga k.biey Fatimatul Nabihah Generasi 22 Dq yang ke'3 bakal berkahwin :) yang ke'4 sape pulak ye???wait n see jelah kan^^

Wassalam...tada...

Jap, ni gambar kadnya cukup2 nice^^ green colour favourite k.biey...
...this card ceremony wedding k.biey...








No comments:

Post a Comment