Thursday, September 25, 2014

L. B. I

In The Name Of Allah The Most Gracious And The Most Merciful

Assalamualaikum :)

tik...tuk...tik...tuk...

Acc, dah lama tak menconteng diari maya ni jadikan tak tau nak tulis hape nim...

Mungkin...mungkin...mungkin....

Ceritera tentang salah satu projek terbesar untuk sem ini dijadikan topik kali ini.

Yeah...

L.B.I : Latihan Bina Insan

Sem 2 Sesi I 2014/15 adalah pembuka untuk subjek ini  jadinya tahun kteorang lah pemula untuk subjek MQA ini.

Mencabar?
Memeningkan?
Meletihkan?

Semua ada untuk subjek ini...

Bayangkan kami kene merancang 1 program yang memberi kesan kepada kami dan kepada orang luar. Pergh,,,bukan senang nak habaq kat hangpa..

Duit?

Hah, ini aspek utama yang mencabar...kami dilatih untuk mencari duit program sendiri tanpa ada support daripada pihak KUIS sendiri.

Memang betul-betul melatih...

Sem 1...kamain kami berhoneymoon...

Nah, sem 2...bagaikan hidup tak hidup...

Air Mata?

Ops tak payah habaq...

Mengalir bah untuk subjek ini...

Tapi inilah pengalaman yang paling mahal untuk sem 2 ini sebabnya saya "budak perempuan"  diberi kepercayaan untuk menjadi seorang pengarah sedangkan "budak lelaki" wujud. Namun, sapelah diri seorang pengarah tanpa pembantu-pembantu yang hebat :)

Yeah, jazakallah khairal jaza' my buddies...korangkan semua sempoi...walaupun kita berlainan kos tapi kita ngam..ngam..

Tapikan...jutaan terima kasih kepada timb. pengarah "shauqie"   dengan handle meeting dan banyaklah. Serious, bukan senang nak handle sebuah meeting besar...belajar..belajar..dan terus belajar....laki n perempuan..beb!!!saya bercakap dyeorg diam aje membisu....alahai...

>shauqie-shahrul-nazim-k.fiqah-qisha-mira-caca-aiman-mi<

Koranglah yang banyak berjasa n support...thanks guys..

Tapi yang banyak dengar  kata hati diri ini...k.fiqah-shahrul-shauqie-aiman...thanks sebab memahami, backup saya, tolong saya untuk menjayakan projek kita ini..

Shahrul...
Thanks sudi membantu..besar jasa kau..pencari sponser utama untuk projek ini..Alhamdulillah dapat kumpulkan sebanyak 6500K... sabau je kan dengar bicara aku time aku membakar dengan pihak atasan..HaHa..ingat balik time tu aku rasa macam kau tu dah kenal lama dengan aku..iyelah..aku baru tanya beberapa soalan kau terus call tanya apa terjadikan?time air mata ni mengalir bah...tak tahan dengan apa pihak atasan lakukan dekat kita...kau dengar apa aku kata kau pulak yang ambik aura panas...aku pulak yang boleh tergelak...habis program..baru kau cakap sebenarnya kau pemalu giler dengan perempuan..nasiblah dengan aku, kau boleh ngam kan?Alhamdulillah

Untuk k.fiqah, aiman n shauqie,..
Aku tak mampu nak bercerita jasa korang memang bapak besar...

Semua aku nak ucapkan terimas^^
Kerjasama dan jasa baik korang memang aku tak mampu balas...
Tapi..
Koranglah aset utama dalam menjayakan program kita nim :)

Erh..erh...erh...

Apa projek kteorg?

Projek: berprogram bersama warga emas

Nama Program: Beraya bersama warga emas al-fikrah, kajang.

Tarikh: 10/08/2014

Tempat: Al-Fikrah Kajang

Tema: Mesra kasih bersama warga emas

Panitia Program: 21 orang



Itulah serba sedikit pengenalan program kami group 2^^

Terimas kepada penaja2 program kami...
Terimas kepada warga Al-Fikrah...
Terimas kepada penasihat kami "ustaz Ahmad Nazeer Bin Zainal Arifin"
Terimas pada ahli group 2
Terimas pada abi n ummi serta family saya yang banyak suntik semangat
Terimas pada murobbi tercintas
Terimas pada p.a2 Adun Kajang
Terimas pada semua yang bagi sokongan, dorongan serta pengalaman baru kepada kami..

Jazakallah Khairal Jaza'

Semua ini tak berlaku tanpa izin Ilahi
Alhamdulillah Wa Syukrulillah Ya Robbi...

Untuk mark subjek ini..hanya tawakkal pada Ilahi..
Kami sudah buat yang terbaik sedaya yang kami mampu...

:) :) :)

Ending this story with selfie :)


kenangan bersama tetamu jemputan kami
dato azizah

#rindupakcikanwar :')


No comments:

Post a Comment