Saturday, October 5, 2013

S.A.H.A.B.A.T


"Nikmat yang terbesar selepas kamu mendapat nikmat iman dan Islam ialah mendapat sahabat yang soleh, jika kamu dapati ianya baik maka peganglah ia seerat-eratnya.” [Hadis] 

Allahu Akhbar...
Allahu Akhbar...
Allahu Akhbar...

Allahumma Solli 'Ala Saidina Muhammad...
Allahumma Solli 'Ala Saidina Muhammad...
Allahumma Solli 'Ala Saidina Muhammad...

Astagfirullah Hal Azim...
Astagfirullah Hal Azim...
Astagfirullah Hal Azim...

Ya Allah...
Dengan izin-MU aku ingin membahagiakan ke semua sahabatku...
Mengembalikan segalanya pada-MU...
Sentiasa bersangka baik pada perancangan-Mu
Agar persahabatan yang kami bina diberkati-MU...
Menjadi naungan kepada kami di padang Mahsyar kelak...

IYEP!!!
Aku ingin membahagiakan semua sahabatku...
Tapi aku insan yang tak lari dari kesilapan...
Nak menjaga hati di sini dan nak jaga hati di sana...
Dalam tak sedar aku juga sedang melukakan hati yang lain...

Maafkan aku sahabat...
Ketahuilah jauh di sudut hatiku tak ingin melukakanmu...
Aku ingin di sampingmu saat kau berduka...
Aku ingin sentiasa melihat dikau sentiasa tersenyum...

Kesedihanmu adalah kesedihanku...
Kebahagianmu adalah kebahagianku...

Memetik gambar Chikcheq yang disayangi kerana Allah...



YEP!!!
Sahabatku...
Sahabat 1 Perjuangan...
My Super Senior...
My Super Junior...
AMBE SAYANG DEME!!!

Terima kasih kerana hadir dalam hidupku...
Menghiasi hidupku seindah pelangi...
Maafkan sahabatmu ini...

S.A.H.A.B.A.T





No comments:

Post a Comment